Detailhandlen i dag er præget af e-handel som aldrig før. Det sætter dog ikke en stopper for salgene i de fysiske butikker. Det er blot forbrugernes forventninger til butiksoplevelsen, som har ændret sig. For at beskytte og maksimere din omsætning, er du som butiksejer nødt til at investere i teknologi, der kan optimere den fysiske og digitale kundeoplevelse.
POPULÆRE
Lynkursus: Start din egen webshop på en weekend
Jeg tænkte, at det er ved at være tid til endnu et lynkursus!
Flere af jer har spurgt ind til, hvordan man starter en webshop,...
Danmark Ramt af Tøjkrise på Arbejdsmarkedet
Der er sket noget af en revolution de seneste år, når det kommer
til de ansattes påklædning, i det danske erhvervsliv. Der plejede at være...
Alt du skal vide om fransk vin
Frankrig er ledende inden for vin, og landet producerer
massevis af vin, som distribueres til hele verden. Historisk set har Frankrig
altid været med til at...